PZW 82 Gryf Żukowo

Dzień dziecka 2023, kołowe zawody kat. juniorów, nocne seniorów i Muchowe Mistrzostwa Okręgu za nami.

W piękne sobotnie popołudnie 10 czerwca, spotkaliśmy się by rozegrać zawody wędkarskie kat junior z okazji dnia dziecka. Tuż po nich rozpoczęliśmy zwody nocne dla starszych wędkarzy.

Można śmiało powiedzieć, że miniony weekend czerwcowy, był bardzo udany. Nad jeziorem Tuchomskim odbyły się zawody wędkarskie kat. junior z okazji dnia dziecka, na wydarzenie przybyło 15 młodych amatorów wędkarstwa.

Po zawodach uczciliśmy miniony dzień dziecka, przekazując wszystkim dzieciom, upominki i słodkości.

Nie było by tak uroczyście  gdyby nie wspaniali darczyńcy:

Kolega Norbert Lidzbarski

Cukiernia „Markiza” z Żukowa

Sklep „Limonka” z Czapel

Sklep „U Michała” z Żukowa

Sklep wędkarski Andrzej Nowosad z Żukowa

Gmina Żukowo

Kolega Andrzej Elgert

Szanowni darczyńcy sprzętu wędkarskiego, pucharów, słodkości, napoi i gadżetów, w imieniu Zarządu Koła, wszystkich dzieci, które odwiedziły naszą imprezę bardzo dziękujemy  polecając się na przyszłość 🙂

Wracając do samych zawodów kat. junior, na 15 uczestników zawodów połowy były obiecujące, juniorzy poławiali głównie płocie i mniejsze leszcze.

Wyniki kat. junior:

Fotorelacja z zawodów kat. juniorów:

« z 2 »

O godzinie 19.00 rozpoczęliśmy zbiórkę uczestników zawodów kat. senior kobiet i mężczyzn, były to zawody feederowo – gruntowe nocne, z racji tego, że konkurowanie w tej dyscyplinie stało się niezwykle lubiane przez członków naszej społeczności to też na listę startową zapisało się 47 uczestników w tym 4 kobiety.

Podczas zawodów seniorów, podobnie jak u młodzieży dominującą rybą była płoć, jednak złowiono też kilka ładnych leszczy. Konkurencję zakończyliśmy o godzinie 6.00 dnia następnego.

Wyniki kat. kobiet:

Wyniki kat. mężczyzn sektor A:

Wyniki kat. mężczyzn sektor B:

Klasyfikacja generalna sektor A i B:

Fotorelacja zawodów nocnych kat. seniorów:

« z 2 »

Uczestnikom zawodów, sędziom za społeczną pracę, kucharzowi i pomocnikom za smakowite posiłki. Wszystkim razem i każdemu z osobna wielkie dzięki.

W sobotę jak i w niedzielę członkowie koła uczestniczyli też w sprzątaniach wód.  Mieszkańcy Przyjaźni zorganizowali sprzątanie wsi, podczas którego posprzątano też brzegi jeziora Przyjaźń. uczestniczyło 2 członków koła, zaś podczas zorganizowanego  przez nasze koło sprzątania brzegów jeziora Tuchomskiego pozytywnie odpowiedzieli mieszkańcy Warzenka. W sumie z obu brzegów jeziora Tuchomskiego pozbierano 6 worków nieczystości. Mała ilość śmieci zaskoczyła nas wszystkich, czyżby poprawa w rozumowaniu, że puste pojemniki są lżejsze niż pełne ?  🙂

W niedzielę 11 czerwca kiedy my kończyliśmy kołowe zawody, rozpoczynały się Muchowe Mistrzostwa Okręgu PZW w Gdańsku.

Gratulacje, brawa i fanfary dla laureatów, w szczególności dla członka naszego koła zajmującego 3 miejsce. Gratulacje Grzesiek. 🙂

Foto nadesłane przez uczestnika Mistrzostw:

Autor Tekstu:Rafał Dzierzgowski || Data dodania: || Opublikowano w kategorii: Bez kategorii